Inschrijven

Themakampen
Spelen en supporteren tijdens onze Themakampen

Hoe schrijf je in?

  • Je kan enkel online inschrijven. Bij inschrijving dient er onmiddellijk betaald te worden.
  • Vanaf wanneer kan je inschrijven?
    • Voor het Krokuskamp vanaf dinsdag 11/12/2018
    • Voor de Paaskampen vanaf dinsdag 22/01/2019
    • Voor de Zomerkampen vanaf dinsdag 12/03/2019
    • Voor het Herfstkamp vanaf dinsdag 06/08/2019

Om leuke kampen te kunnen blijven organiseren, met een leuke uitstap of initiatie, worden de tarieven in 2019 verhoogd. Bedankt voor het vertrouwen. We kijken ernaar uit jullie kind(eren) te mogen verwelkomen op één van onze themakampen in 2019.

Opgelet: Om te mogen deelnemen aan het themakamp moeten de kinderen, op de eerste dag van het kamp, minstens 4 jaar oud zijn en zindelijk.

Onze grensleeftijd om te mogen deelnemen is 12 jaar. Dit betekent dat kinderen van 13 jaar niet meer kunnen deelnemen aan onze themakampen.

Indien we tijdens de inschrijving of tijdens het kamp ondervinden dat een kind niet aan deze voorwaarden voldoet, behouden we ons het recht om de inschrijving te annuleren.

Hoe ga je te werk met de online inschrijvingen?

  • Hoe schrijf je in:
    1. Via deze link kom je terecht in de hoofdpagina van het online inschrijvingssysteem
    2. Je maakt een nieuw profiel aan
    3. OF je meldt je links via “aanmelden” aan met je gebruikersnaam en paswoord (dat heb je per brief ontvangen als je eerder al hebt ingeschreven voor de themakampen).
    4. Van zodra je hebt aangemeld, krijg je een overzicht van jouw gezinsleden en kan je de nodige inschrijvingen uitvoeren.
    5. Als je een bepaald kamp niet tussen de lijst mogelijkheden ziet staan, is dit kamp intussen al volgeboekt en kan je daar helaas niet meer voor inschrijven.
    6. De inschrijving is pas definitief als je een bevestiging van betaling en een persoonlijk e-mailbericht van ons gekregen hebt. 
  • Ondernemingsnummer De Nekker: 0450.062.281
  • Bij vragen over of problemen met het online inschrijvingssysteem, kan je terecht op telefoonnummer 015/55 70 05

Hoe annuleer ik alsnog mijn inschrijving?

  • Er is toch nog iets tussengekomen. Kan ik nog annuleren?
    1. Als je annuleert tussen 3 maanden en één maand voor de startdatum van het kamp, dan zullen wij 1/4 van de deelnameprijs alsnog aanrekenen.
    2. Als je annuleert tussen één maand en 2 weken voor de startdatum van het kamp, dan zullen wij de helft van de deelnameprijs alsnog aanrekenen.
    3. Als je annuleert minder dan 2 weken voor de startdatum van het kamp, dan zullen wij de volledige prijs aanrekenen.
  • Deze aanvraag houdt in dat het huishoudelijk reglement van De Nekker gekend en aanvaard is.
  • Het Provinciaal Sport- en Recreatiecentrum “De Nekker” vzw verbindt zich er toe de toevertrouwde persoonlijke gegevens enkel te gebruiken om haar dienstverlening te verbeteren.

Tips voor bezoekers (zowel individueel als in groep)

Plan je een bezoekje aan ons domein? Hou dan zeker rekening met de volgende tips:

  • Denk eraan om vanaf de paasvakantie tot en met 31 augustus je identiteitskaart mee te brengen. Vanaf 12 jaar is het verplicht om je identiteitskaart bij je te hebben. Zonder identiteitskaart krijg je geen toegang tot het domein. Een rijbewijs, studentenkaart, bibliotheekpasje of iets dergelijks kan helaas niet als identiteitsbewijs aanvaard worden.
  • Het domein is gesloten tijdens de kerstvakantie. Meer informatie over onze collectieve sluiting vind je hier.
Wil je meer weten? Lees dan zeker ook ons huishoudelijk reglement.

Conny Sonck

Print
Functie
Verantwoordelijke Themakampen
Telefoon
015 55 70 05
Fax
015 55 66 10