Veelgestelde vragen bij de inschrijvingen

1. Hoe ga ik te werk met de online inschrijvingen?

  • Via deze link kom je terecht in het online inschrijvingssysteem
  • Je logt in met je gebruikersnaam en paswoord of je maakt een nieuw account aan
  • Gezinsleden kan je toevoegen via Account > "contacten beheren"
  • Aangemeld en nodige gezinsleden toegevoegd? Dan kan je via Zwemschool > "Inschrijven" elk zinslid selecteren en inschrijven  

2. Kan ik inschrijven via mijn telefoon?

Ja, maar het werkt vaak beter op een laptop of computer.

3. Ik wil me inschrijven, maar kan geen geboortedatum ingeven?

Dit kan vermoedelijk opgelost worden door de inschrijving te voltooien in een andere browser. 

4. Ik krijg de melding 'voorinschrijven niet toegelaten'.

Hier zijn twee mogelijkheden: 

  • Ofwel heb je geen recht op voorinschrijving.
  • Ofwel is de groep reeds volzet.

5. Kan ik mijn inschrijving annuleren? 

Om je inschrijving alsnog te annuleren, kan je een mail sturen naar zwemschool@denekker.be. Let wel op, volgende annulatievoorwaarden zijn van toepassingen:

  • Bij annulatie tot 1 dag voor de startdatum van de zwemlessen wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald (met administratieve kost van €15 per inschrijving).
  • Bij annulatie minder dan 1 dag voor de startdatum van de zwemlessen wordt de volledige prijs aangerekend.

6. Ik kan de zwemles niet meer terugvinden in de lijst van lessen.

Als een zwemles volzet is, verdwijnt deze uit de lijst. Het is dan wel nog mogelijk om op de reservelijst te komen staan. Indien er iemand afvalt, wordt de eerstvolgende op de lijst gecontacteerd.

Als je op de reservelijst wenst te staan, mag je volgende gegevens doorsturen naar zwemschool@denekker.be:

  • Voornaam en naam deelnemer
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Telefoonnummer
  • Naam zwemles waarvoor je op de reservelijst wenst te staan

7. Duikt er een ander probleem op?

Aarzel dan niet om ons te contacteren:
zwemschool@denekker.be

Of neem contact op met ons onthaal via het nummer 015 55 70 05.

Opgelet! Tijdens de kerstvakantie hebben we onze jaarlijkse sluitingsperiode. Tijdens deze periode zijn we niet bereikbaar. Na onze sluitingsweek zijn we opnieuw bereikbaar!